Måndag vecka 4

Idag är det svinkallt ute (-15) vilket gör att jag måste elda för att undvika att pumpen går igång och drar el = hej då pengar haha. Jag suger verkligen på att få igång eldar, de vill liksom aldrig ta fart. Men idag (peppar peppar) så tog det eld och det brinner i kaminen. Nu gäller det bara att komma ihåg att fylla på med ved så elden inte dör haha. Påminn mig?! :P

Medan elden är igång håller diskmaskinen på att rena disken och tvättmaskinen ska få göra sitt. Medan tänker jag sitta här framför kaminen och träna på körkortsfrågor. Jag behöver egentligen inte utan kan (utan att skryta) skriva upp idag och klara det MEN det är alltid bra att hålla igång teorin i skallen hehe så därför tänker jag göra lite prov på datorn ;) Om inte annat är det nya skyltar ute sen jag skrev upp sist som jag måste lära mig.

Sen när Fredde kommer hem bär det av till stan för att köpa lite nyttigheter som mat och papper till skrivaren så jag kan skriva ut lite. Intressant att veta va? ;) hehe


Postat av: Marie

vad är det för program som du tränar dina teorifrågor? Jag behöver verkligen sånt hade varit kanon bra ju :O

2010-01-25 @ 22:00:07
URL: http://starmi.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0