Längtar



Så stort är mitt foster i magen just nu. Inte så stort kanske men det växer fort haha och om två dagar går jag in i en annan vecka. Snart halvvägs. Det går galet fort. Jag har inte fattat ännu att jag är med barn. Glömmer bort det till och med ibland. Inte så att jag dricker haha men jag kan säga "fan vad ont i ryggen jag har då.." sen just ja! haha. Längtar tills man börjar känna lite sparkar. Då blir man påmind om det hela tiden så att säga hehe :) Jag längtar tills jag har min knodd i famnen.


Postat av: Linda

Ja tänk att du har en bebis i magen ;) hihi.

Men nu äre bara 5 månade kvar xD moahahah!

2010-01-08 @ 20:05:55
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0