Ingen nytta

Imorse när jag vaknade så hade jag fortfarande lite ont i magen sen gårdagen så jag messade Erica och sade att det inte blev någon ridning för min del iaf. Jag har haft en ilande känsla längst ner i magen nu hela dagen igår och en del idag. Jag hoppas att det är för att jag travade igår och att jag har lite träningsvärk och att det inte är någon fara med bebis. Någon som vet vad det kan vara?!

Idag har jag inte gjort ett skit. Jag somnade direkt när Fredde åkte till jobbet och vaknade för ett tag sedan haha.

Grattis till Anna-Maria som födde en son igår :)

Postat av: Lisa

"från hjärtat" betyder det :) den sitter ju på vänster sida nära hjärtat så.. it means a lot liksom :D hah

2010-01-19 @ 17:09:54
URL: http://lioa.se
Postat av: johanna

Är det ingen som tar hand om din häst när du inte kan? jamenar, hon verkar ju inte få så mkt moton nu :| är du ens hos henne dagligen?

2010-01-20 @ 09:40:07
Postat av: Madeilene

Johanna: asså ingen annan än jag rider henne men jag är där varje dag och mockar och fixar mat och allt haha! Att hon har stått i några veckor anser jag inte gör så mkt då hon faktiskt är 24 år gammal. Vad får dig att tro att jag inte är där? Bara för att jag inte bloggar om det varje dag innebär det inte att jag inte tar hand om min häst. Skulle bli tjatigt om jag skrev varje dag att jag var i stallet och mockade och fixade vatten och hö och allt ;)

2010-01-20 @ 16:29:46
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0