Går bra

Nu har jag gjort typ olika 5 tester och det går rätt bra. Dock är jag som jag är och inte är nöjd om jag inte har 70 / 70 MEN jag försöker intala mig själv att det är 65 frågor på provet som räknas och att 67 då är okej HAHAHA men ja, det går inte att lära en gammal hund att sitta sägs det :P

Nu måste jag äta något för jag är hungrig hehe. Bebis sparkar och har sig också, kanske ett tecken på hunger?

Postat av: Emilia

Det går visst att lära gamla hundar att sitta madde! ;D

2010-01-25 @ 19:35:17
URL: http://empufftroll.blogg.se/
Postat av: ~Sara~

Hej! Tänkte fråga dig lite om vikariat på förskola... Du är väl en del i Harmånger? Visst är det så att man ska fylla i nån blankett eller nåt för att anmäla sig som vikarie? Eller hur är det?



Pinsamt att man inte vet men jag har mest jobbat på privat företag...

2010-01-26 @ 15:03:10
URL: http://sarasyttre.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0