Äntligen!!

jaja då var det överstökat. Nu har jag gjort synundersökning och skrivit in mig på körskolan och bokat tid för riskettan. Nu är det bara att vänta på lämpan sen ska det börja köras och de lovade mig ett körkort innan juni när jag förklarade situationen :D tjohej! Äntligen!


nice!


Postat av: Carro

Fan vad kul, körkort är ju ett av de bästa jag någonsin skaffat mig!

2010-01-12 @ 19:25:40
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: janni

Men du behöver väl inte göra riskettan före du börjar övningsköra? Jag fick order om att göra den mellan B och C delen på teoritesterna som man gör innan provet.. Och behöver du köra så länge? Jag börja köra i december och dom räknar att jag får mitt körkort i februari - mars.. Så du borde ju kunna ta ditt tidigare?!

2010-01-12 @ 23:05:55
URL: http://jannif.blogg.se/
Postat av: johanna

Grattis. MEn det där med att de "lovade sig ett körkort innan juni" skulle jag linte lita så mkt på. Det beror ju helt på hur lång kö det är på halk-bana, uppskrivning och uppkörning. Det kan okckså vara ett väldans tryck på körlektioner så det blir uppbokat lång iförväg.



Jag fick vänta 1,5 mån på halkbana :/



//Lycka till!

2010-01-13 @ 13:32:38
Postat av: Linda

Du har glömt att skrivit en sak..

du har glömt å skrivit detta: och tack vare min kära syster som skjutsade in mig så har jag fått allt detta fixat =D Tack älskade lillasyster

(med körkort) ;) hihi

2010-01-13 @ 23:07:41
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Lycka till med din körning!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig dag!

2010-01-14 @ 14:44:24
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Madeilene

Johanna: ja fast om jag bokar massa lektioner nu och allt så tror jag inte att det är så stort tryck, liksom jag är flera månader före innan det är som mest tryck på allt :) Skrivningen ska jag boka nu så fort jag får lämpan för den har jag klarat flera gånger förut så ;) Det är bara att hoppas att jag hinner, det är som sagt 6 månader dit så det tror jag :)



tack iaf

2010-01-14 @ 17:06:00
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0