Till lillen

Nu har jag äntligen hämtat kameran så jag kan jag visa er vad jag köpte till lillen i fredags på H&M :)



en body som det står babyteam 2010 på, paket med 3 bodys som det står I love mum, I love dad och en vit och sen köpte jag byxor också som det står I love mum och I love dad på :)




igår lade vi golvet i barnrummet. Visst blev det skillnad? Mot det bättre haha. Jag verkligen hatade det gamla golvet. Som om man lappat ihop en massa fotbollar. Nej fy. Dock räckte det inte längre än såhär av det vi köpte så imorgon ska vi till sundsvall och köpa ett paket till för att lägga klart det. Nu vill jag bara inreda barnrummet. Tålamod Madde. TÅLAMOD!



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0