mello

Nu drar jag till melodifestivalen i övik :) Det tar ju 3 timmar att åka också så haha

kommer inte hem förrän sent inatt så de blir väl imorgon jag kommer med uppdatering!

ha en nice fredag!
kram

Postat av: Pilla

Jasså, har en annan kompis som oxå har cresent och de är riktigt nöjda. Men som sagt beror de nog lite på vad man vill med vagnen och så.

Vissa vill ju ha en lämplig vagn in och ur bilen, på stan och så men ändå kunna gå ut o gå. Emmaljunga är ju känd för att vara klumpig men väldigt stabil.. Är väl ingen vagn om man är ute o åker bil/går på stan ofta tycker jag.. Men som sagt var så får man väl fundera ut vad man vill ha den till mest :)

Finns ju mkt att läsa om på internet och sen äre bara iväg o provköra lite ;)

Jo jag skulle ju höra av mig! Har haft så fullt upp nu med massa kalas, Ante har varit i sthlm på jobb o massa snöskottning har jag slitit med haha :P Ska försöka leta fram några ridsaker o se vad det finns:)

Hoppas ni får roligt ikväll!

Kram

2010-02-05 @ 14:59:44
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag väntar tålmodigt;) SKYNDA DIG!!! VILL BYGGA SANDSLOTT NU NU NU!!!!:(

2010-02-06 @ 11:40:30
URL: http://mariaelisabethristo.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0