karate kid


I have a karate kid in my mage :P både på ont och gott haha.. just nu är det bara mysigt men har en känsla av att det kan göra ont mot slutet, mot vecka 40 haha

jag älskar dig av hela mitt hjärta <3

Postat av: justina (justizia)

wow Madde you`re pregnant?! :-D

Grattis Madde!! Lycka till !!! :-D



Hoppas allt är bra med dig :-)

It's been a long time since I was last here ...

but I've been extremely busy lately..

hoppas att du kommer ihåg mig :-)



Kram Justina

2010-02-04 @ 12:46:04
Postat av: magdalena

Åh jag vill se din bebis! Fast den ska givetvis stanna där han/hon är ett bra tag till :)

Måste hälsa när den har ploppat ut!

2010-02-05 @ 14:09:19


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0