Journalister är bra ibland ;)

Det står lite bra saker om Ola inför ikväll som jag tänkte dela med mig av. Detta gör mig glad :)
aja detta skriver Markus Larsson i dagens aftonbladet

"och ola är i princip klar. 2008 lyckades han gå till andra chansen i samma kvalheat som Carola och Sanna Nielsen med en betydligt sämre låt, hyperbleka "Love in stereo". Nu tävlar han mot ett svagare motstånd med sin bästa refrän sedan "Natalie. Han kan inte missa globen"

och "olas utstrålning har faktiskt växt".


står även att publiken tror på ola. "hans Unstoppable var den stora favoriten under fredagskvällens publikrepetition. Hela 35 % svarade Ola Svensson när de fick frågan om vem som var bäst i den första delfinalen" och då ska tilläggas att jag INTE fick förfrågan ;)


polgara-spåkvinnan som ser schlagerframtiden i tarotkorten tippar också ola till finalen "vi ser honom nå fram till folket med sin charmiga energi och sitt nedryckande bidrag. Den här låten vill ut i världen. Ola är tarotkortens andra favorit!"


Det ska väl tilläggas att det inte är någon garanti för att det är Ola som går direkt till globen ikväll såklart men jag tycker att det är kul att pressen gillar honom och så, speciellt eftersom de har en förmåga att vrida hans åsikter/medverkan eller vad det nu är, till det negativa. Jag kommer självklart rösta på Ola ikväll och hoppas ni gör det också ;) ;)


Postat av: Maria

Haha, du får skotta bort all snö och lossas att det är sommar:) Lägg dig i bikini på tomten så alla tror att det slagit om för dig!;)

2010-02-06 @ 17:16:01
URL: http://mariaelisabethristo.se
Postat av: Emelie

Markus Larsson? Är inte det han som har skrivit en massa skit om Ola innan typ? haha

Jag tycker det ser bra ut inför ikväll iaf... men såklart måste man rösta gärnet ändå :D

2010-02-06 @ 18:08:06
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: Maria

Synd att du inte är höggravid än... Annars hade kanske magen nått över vallarna så folk såg dig ändå:P

2010-02-06 @ 19:15:31
URL: http://mariaelisabethristo.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0