Ett steg närmare...

Nu har vi vart och hämtat barnvagnen och alla saker vi fick till. Vi fick nämligen en bilbarnstol, barnvagnen, babysitter, gåstol och barngym för 2700 kr vilket är rena kapet :P



Barnvagnen look exakt så här och är en Emmaljunga Smart Duo Combi. Det är alltså både liggdel och sittdel med vilket är superbra då man slipper köpa en till vagn senare :) Jag fotar allt när jag kommit hem från jobbet ikväll.


Postat av: Emelie

haha jag ät en halv för jag brukar få ont i magen av grädde så det var mest därför.. men tydligen så hade vi fått semlor av farmor idag som hon bakat så jag ska nog äta en av dom ahha :)



Fin vagn :)

2010-02-16 @ 16:41:51
URL: http://starblind.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0