:)


kevin sov hela natten idag igen.. nu menar jag heeeela natten. Han åt sista gången vid 9 igår, somnade halv 10 och sov till 7 imorse. Det kändes som rena sovmorgon ska ni veta hehe. Nu har vi vart vaken sen 7 och Kevin har suttit i babysittern bredvid mig och skrattat hela tiden =) han är så go min lilla Kevin <3

Nu ska jag ta och måla klart i köket och sen ska jag och syrran åka in till stan och handla lite. Nice!
Bilder på möblerna kommer ikväll för dem blir klar idag :)

Postat av: Becka

Haha, skönt med sovmorgon du! Jag förmodar att det inte infaller så ofta :P



Svar: Ja visst var dom fina! Jag vart riktigt supriced. Man känner sig sååå uppskattad när man sliter dagarna långa och ngn märker det och verkligen vill uppmuntra en!



Hälsa syrran btw!



KRAM

2010-08-31 @ 11:41:54
URL: http://fleischer.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0