skolstart

Nu har båda mina kurser startat och jag har redan gjort de första uppgifterna. Ikväll ska jag skriva ut alla papper och lägga de i mappar så att man har koll på vad som är vad, det är lite struligt nu med liknande inloggningar och uppgifter så man blandar lätt ihop kurserna hehe. Men det blir väl bättre med tiden ;)

Nu håller jag på att ringa csn och meddela dem en ändring och jag har försökt att ringa försäkringskassan hela dagen men jag kommer inte fram. SUCK !!!! Jag hatar telefonköer haha

När jag har ringt klart ska jag fortsätta med att måla kökamöblerna. Det blir riktigt bra ska ni veta :)



ni ser ju va slitna och fula de var innan... bilder på hur de blir kommer senare ;)

Postat av: Emelie

Så du fortsätter att plugga? :)

Började på högskolan idag och känner mig bara jätteförvirrad haha får väl se om det här är min grej haha xD



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0