roadtrip



idag var vi ut och åkte lite bil fredde jag och kevin. Vi åkte till Sundsvall och åkte runt Alnön eftersom jag aldrig har varit där konstigt nog (!?) Det var hur fint som helst tycker jag hehe. Lilla Kevin sov hela tiden och vaknade när vi kom hem. Han hade då hållt sig från mat i 5 timmar och åt nu 200 ml vilket är det mesta han någonsin ätit på en och samma måltid hehe. Han är duktig min lilla gofis :)

Nu ska jag gosa med honom medan han är vaken och sedan sova? jag är dödstrött haha


KEVIN blir 1 månad idag föresten :) eller ja, 4 veckor :)

Postat av: lolla

hejsan

Du.....det var första gången i mitt liv jag var ut på alnön i sommar åxå och då kan du juh tänka dig :)) men visst var det fint där.

jag är skitkass att kommenetera hos dig, men är in och kikar på din lilla familj VARJE dag och ser hur ni har det,

Att han redan är 4 veckor är inte klokt,söt som bara den är han iallafall....

kram på dig lolla

2010-08-02 @ 09:10:18
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0