Onsdag


Onsdagen har också vart effektiv hehe. Jag har hunnit med att fixa med tvätt, disk och städning. OCH inreda ett till rum, inte illa va? hehe. Nu sover Kevin ute i vagnen så då passar jag på att blogga lite.

Igår åt kevin vid 20.40 sista gången och sov till 4 inatt. Är han inte duktig min lilla kille? :) Idag när han vart vaken har vi bara myst. Ni ska bara höra hur mkt han snackar och ler nu hehe. Mitt hjärta fylls av värme när man tittar på han. Ska försöka filma han någon dag när han pratar så får ni höra =) Era hjärtan kommer också att smälta ;) hehe

Nu ska jag hugga in i chokladmousse så vi hörs ;)


Postat av: cissi

Tycker du kan blogga med lite mer bilder idag.. jag saknar dem och man vill ju gärna se erat undervar lite med ;)

2010-08-11 @ 22:08:01
URL: http://elofson.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Zelina

Zelina pratar och ler mer och mer för varje dag, blir helt rördoch tårögd. hon är så söt när hon kommer med sina leenden

2010-08-12 @ 17:07:34
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0