Nytt till hemmet

Jag och syrran var in en snabbis till stan för jag behövde köpa lite saker till kurserna och sen hade jag hittat stolsdynor på jysk som jag ville in och fynda innan de var slut. Hittade det jag behövde och lite till ;)



köpte fler korgar till badrummet. Kostar endast 15 kronor styck på jysk :)



Dessa nattduksbord var det rea på just nu. 200 kronor styck, även de från jysk.



köpte även stolsdynor eftersom de kostade bara 35 kronor styck hehe. Hade tänkt köpa liknande från H&M men de kostade 79 kronor styck så detta var ju mkt bättre ;) dessutom är dessa tjocka och härliga att sitta på hehe

nu ska jag måla täckfärgen på möblerna i köket och hoppas på att det blir klart snart :)


Postat av: Ida Granberg

Ser att du fick som du ville med vita köksmöbler. Jättefint, speciellt med mörka dynor till. Dom där nattduksborden skulle jag också vilja ha, passar ju så bra till din svarta fondvägg också.

Riktiga fynd, kul för dig :)

2010-08-31 @ 15:27:09
URL: http://idagranberg.webblogg.se/
Postat av: Linda

Fint fint :)

Stolsdynorna passade ju helt suveränt ju :)

Mkt fint!!



Jag vill också ha fiiiiiint :'( =P

Hihi.. men det kommer jag få, så småning om!

2010-08-31 @ 16:29:02
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Marta

I've got the same basket like you on first photo

:D so I like it!

I bought it in Jysk as well :D



Greetings

Marta

2010-08-31 @ 17:13:06
Postat av: Emelie

Sv: Ja, jag hoppas det, att det blir bättre... vet dock inte hur jag ska göra imorgon, vi ska ha seminarium men jag har inte läst boken, dålig info om vad man skulle ha gjort innan liksom haha ska man gå ändå och sitta med bara? haha



Fina grejer du har köpt :)

Postat av: Becka

Snyggt!! Nattduksbordet var awesomw.



Svar: Jaaa, visst är han söt min korv! Yes, han är en renrasig rottis :) Världens snälaste och roligaste :)



Åh asså det där med att sova, för tilfället så sover jag förjävla najs för att ha ett barn :P



Ja jag hade faktiskt turen att hitta en romantiskt gubbe, som dessutom sa att han var romantiskt och verkligen var det! Oftast kan det bara vara massa snack :P Men du vet, dom fattar inte det där med att en liten blomma kan lätta på så mkt :) Haha!

2010-09-01 @ 09:31:01
URL: http://fleischer.blogg.se/
Postat av: Ida Granberg

Sv: Jag har också svårt för när det är osymetriskt, kan bli halvt galen.

Jag läser specialpedagogiken som jag tänkt från början men hade tänkt byta till Utemiljö kursen ett tag innan jag visste att sara skulle läsa spec.ped. Det löste mycket krångel med resorna när Sara kom in i bilden.



Vad är det för kurser du läser då? Är de helt på distans?

2010-09-01 @ 11:19:44
URL: http://idagranberg.webblogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0