MAM



MAM produkterna använder jag till Kevin då deras nappar är bättre formade och lite mindre så han gillar dem bättre än de andra napparna jag har köpt åt honom. Jag använder också deras nappflaskor då de har bra sugnapp, söt design på flaskan och icke-kolik design vilket är super. Nu har MAM även en sida på facebook och där kan man även få hem en napp helt gratis om man gillar deras "sida" och skriver i sina uppgifter :)

Jag fick hem min napp idag och fyllde i uppgifterna i måndag tror jag det var :) De är alltså ganska snabba på att skicka hem

Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Jag får kliva upp 2 ggr ibland, ibland 1 men hon sover mest hela nätterna pga hon inte sover om dagarna.

2010-08-19 @ 19:52:55
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

tar kevin nappen direkt eller får du kämpa?

2010-08-19 @ 21:48:50
URL: http://mamaflikkan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0