Lemony Snickets berättelse om syskonen Baudelaires olycksaliga liv



Igår var denna film på kanal 5. Har velat sett den länge och hade ingen aning om att den skulle gå på tv:n utan hade bara turen att ha femman på när filmen började haha. Jag tycker filmen var riktigt riktigt bra. Upplägget av filmen och storyn var riktigt bra och rolig. Ovant att se Jim Carrey i sådan ond roll bara haha men han lyckades vara rolig ändå ;)

Om ni inte har sett den så rekomenderar jag den verkligen =)


Postat av: Emma Viklund

Vi har sett den för rätt länge sen och jag tyckte oxå den var riktigt bra :) Själv flippa jag över på 5an då det var precis i slutet av filmen, så sån "tur" hade jag ;)

2010-08-16 @ 09:19:52
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: pernilla

Haha ja får hoppas på det :)

Hehe jo vi gör ju det! Jag som brukar vara ute o gå minst 1 gång om dagen i byn(oftast) :P Ser aldrig dig jag heller hihi ;)

2010-08-16 @ 15:53:29
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0