God morgon

Det här med rutiner är svårt. Speciellt att få in en bra morgonrutin för en själv vad det gäller frukost och så vidare. Kevin brukar vakna kring 7 tiden för att äta mat och oftast somnar både han  och jag om igen, vilket är väldigt skönt för jag har aldrig vart någon riktig morgonmänniska. Sen vaknar han oftast kring 9-tiden igen och då är jag som en zoombie och det är dags för fredde att dra sitt strå till stacken haha. Då får jag iaf ligga kvar för en gång skull. Men iaf, till poängen med inlägget haaha. När Kevin har ätit blir han oftast lite  ledsen eller är vaken så då måste man lägga 110 % på honom vilket innebär att frukost för en själv inte blir förrän nu, eller senare! Men så är det väl att vara småbarnsförälder ;) And I like it!





                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0