Efterlängtad yoga

Jag har bestämt mig för att börja stenhård träning nu. Nu SKA jag bli av med de extra kilona jag har på kroppen. Typ 15 kilo ska jag träna bort hade jag tänkt. Gravidkilona är borta som tur är men magen är ju som en tom påse på kroppen vilket inte alls är kul. Men detta ska jag fixa :)

Denna veckan har jag börjat lungt med träningen. En kvart på motionscykeln här och där och promenader ute med barnvagnen och Boyen. Idag tränade jag 30 minuter yoga med Blossom. Det var faktiskt jobbigt som fan haha. Men skönt :) Det gäller bara att hitta tiden på dagen men det är något jag får ta mig tid att göra =)


Postat av: Tessan

ah madde snälla! kan du inte tipsa om motivation, har inte det för fem öre men behöver verkligen träna!

2010-08-25 @ 10:55:17
URL: http://teresehaallgren.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0