Dag med ärenden

vissa ärenden skjuter man upp hela tiden, varför vet man inte riktigt. Jag har en massa ärenden som bara ligger och väntar på mig på att bli uppklarade. Jag har iaf börjat avverka en del idag. Jag har fixat vilka böcker jag ska ha till första kursens uppgifter, jag håller på ladda upp bilder som jag ska framkalla på extrafilm.se, jag har fixat med studera.nu och lite sånt.

ska även städa klart här hemma, måla klart i garderoben och betala räkningar. Det sista önskar jag att jag inte behövde göra men tyvärr så är det inte så verkligheten ser ut haha!



:)

Postat av: Ida Granberg

Sv: Jimmie tycker detsamma han om vitt. Han tycker less is more när det gäller det, helst vill han ha helsvart överallt. Jag tycker också att svart är snyggt men så länge det är jag som sköter dammandet här hemma så kommer det vara övervägande vitt :P

Ja när det gäller räkningar håller jag med dig helt och hållet, nödvändigt ont som jag helst skulle slippa. Usch!

Vad han växer och blir stor din lilla kille, kommer krossa många flickhjärtan den sötnosen :D

2010-08-25 @ 12:31:00
URL: http://idagranberg.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, det känns bra, lite nervös i början såklart :) Tur att jag kände en som också skulle dit idag haha Var du med på nollningen förra året? fattade aldrig om det var för distanselever också haha



De nämnde någon annan kurs idag så jag vet inte riktigt vilken vi ska börja med men det blir nog bra :)



Vad söt lille Kevin är :) Han börjar bli stor haha xD

Postat av: Tessan

som svar räcker gott och väl!

vill bara veta hur du får den där jäkla motivationen, och sen hur man få mindre sötsug. jag håller på att dö i socker här borta :C

2010-08-25 @ 15:08:25
URL: http://teresehaallgren.blogg.se/
Postat av: Emelie

okej okej :)ja, nollningen börjar ju redan idag men jag känner att jag inte hinner vara med haha imorgon fyller jag ju år och sen på måndag börjar ju våran första kurs så jag vet inte riktigt haha

Postat av: Emelie

Ps, hoppas någon är i min ålder då haha

Postat av: emma

hej =) Fick din kommentar nu :S konstig min blogg. Tack.. de e bra med oss oxå.. inte lust o ta någon promenad någon dag? kram

2010-08-26 @ 06:21:33
URL: http://emmadendar.blogg.se/
Postat av: Becka

Haha, vilken sööt bild!

2010-08-27 @ 00:55:26
URL: http://fleischer.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0