Tripp to Dalarna....

DÅ var man hemma igen då. Det blev en snabbvisit som sagt men skönt det med. Hade inte pallat med skolan imorgon så skönt att man åkte hem idag också :) Vi hann iaf träffa mina tre morbröder och en av kusinerna. Idag var vi även över till Boyens uppfödare och sa hej innan vi åkte vidare hemåt och det var riktigt trevligt. Mysigt med så många underbara sheltisar på en och samma gång ;) hehe.

Bilder kommer imorgon.. pallar inte lägga in nu (a) hehe. Just nu ska jag kika runt lite i syberspace på vad jag missat det senaste dygnet (haha) sen blir det till att plugga till tentorna (en gång bara.. jag lovar haha) och sen blir det nog till att sova. Ska hinna med mycket imorgon och man är ganska trött och slut i kroppen efter 70 mil bilåkande.

puss och kram på er sötnosar så länge

Postat av: Emmy

sv: haha nej det va bara för att jag läste i en loreal-katalog, det ska finnas ett puder, men jag har aldrig sett det ute :o dåligt ju 8) haha

2010-04-10 @ 20:52:00
URL: http://onlyemmy.blogg.se/
Postat av: Emmy

sv: Ja jag gillar bilden :)



Haha jo du har rätt. Det är väldigt behändigt i puderform så, men det är ju bra att ha nåt extra så man inte blir så glansig & blank .. Men man får väl ta till nåt annat isf :p hehe

2010-04-10 @ 22:03:24
URL: http://onlyemmy.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas det var trevligt hemma hos mamma och alla hundarna. Hoppas du tog lite bilder. alltid kul att se :P

2010-04-11 @ 15:14:03
URL: http://elofson.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0