Sovar'n

Vet ni när jag vaknade idag? ELVA ?!!! Asså jag har inte vaknat så sent sen innan graviditeten ska jag säga er. Bebis har alltid väckt mig kring 8 tiden annars så jag har inte behövt ställa någon klocka eller så. Idag när jag skulle gå upp tidigt för att hinna måla en tredje gång innan syrran kom för att hjälpa mig tapetsera. Men ingen fara skedd direkt då hon ändå inte är här än och jag har hunnit måla en tredje gång utan problem. Nu ser jag fram emot tapetseringen. Vill att den ska vara klar så vi kan hänga upp den nya hyllan och tavlan jag köpte och lite sånt.



Det är ju sista april (vart tog april vägen? ) idag också vilket jag tror alla är medvetna om. Vad ska ni göra? Ska ni festa? Ska ni strunta i det eller som jag? grilla och åka omkring och kolla på eldar? :)

 


Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

det är sant! Var tog april vägen.. den flög ju verkligen förbi!



SV: Allt är bra med mig och Liten, blir bara större och större så det nästan är lite läskigt haha! Kram på dig trevlig valborgkväll

2010-04-30 @ 20:46:51
URL: http://jacquii.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej,

Sorry sis att jag aldrig kom idag, men jag har inte varit på det bästa humöret idag, och jag ville inte åka till dig/er å dela med mig utav den energin om man säger så!!!



Men jag får komma någon annan dag å se resultatet in irl.

Puss <3

2010-04-30 @ 23:02:27
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Jessica

jag firade mitt med tacos och hemma i soffan. Tuva somnade vid 7, så inga eldar här inte! Vad för färg ska du ha i resten av sovrummet då?? Nu ska du inte dissa lila!!! älskar lila, tror mitt rum kommer gå i det när de är dax för renovering, hahaha. :) Älskar de verkligen! kanske mörklila fondvägg med nå silver mönster, och ljuslila i Tuvas rum?? :) vi får se..!!!

2010-05-01 @ 09:07:22
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0