MålarMadde

Som om projektet med trappan inte vore nog såhär före bebis ankomst så har jag ju berättat att jag gör om i sovrummet också. Jag tog kommandot och köpte målarfärg och tapet till sovrummet här i veckan och idag har jag nu då målat sovrummet 2 gånger. Tror dock jag måste måla en gång till för att det ska täcka helt 100 % men det går fort när det redan är rollat 2 gånger. Det tog bara en timme nu ikväll för 3 väggar mot för typ 3 timmar första målningen. Imorgon kommer syrran och hjälper mig att tapetsera fondväggen iaf. Hoppas det blir bra :)

Nu medan färgen torkar ska jag väl lata mig lite. Det är jag fan värd :-) Är det något bra på tv ikväll då? Nu när Sveriges värsta bilförare är slut menar jag...


ps. Det är INTE lila jag målar i sovrummet ;) Tog bara en bild på google hehe

Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

haha ja, men rusta har ju sjukt snygga tapeter :D

2010-04-29 @ 20:56:58
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

Stirrade på bilden ett tag haha, vilken konstig hand tyckte jag även. Men det lila färgen var ju fin iaf haha!

2010-04-29 @ 20:58:54
URL: http://jacquii.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0