Kvällsrutiner



Nu är klockan lite över 9
och jag har precis vart ute på en promenad med mamma. Vi gick bland annat till affären. Blev sjukt sugen på något och köpte typ bara andra saker än det jag var sugen på haha. Dessa gravidhormoner HAHAHA. Jag köpte en glass som jag var jättesugen på, efter 10 tuggor ville jag inte ha mera. SUCK! Men men, jag försökte iaf haha



Nu ska jag hoppa i duschen sen i säng.. läsa igenom frågorna till tentorna en gång innan jag somnar. Natti natti på er sötnosar.


Wish me luck på redovisningen imorgon... läre behövas!

Postat av: Emmy

sv: Ja tack :)



Lycka till på redovisningen imorn ! :D

2010-04-11 @ 21:14:42
URL: http://onlyemmy.blogg.se/
Postat av: ElinArmour

Hej Madde!

Tänkte bara säga att vinsten kom fram idag :)

Är kär!

Tack så jättemycket!

Kram

2010-04-12 @ 15:09:32
URL: http://elinarmour.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0