Hos mamma

Dagen har varit fullspäckad hela dagen. Jag och Fredde gick gåbingo (gammelvarning? hahah) med Boyen först i det fina vädret.. var 1 nummer ifrån att vinna en trisslott (bläää) och sen åkte jag direkt till stallet för att gosa med Docka. Borstade bort all hennes vinterpäls och ja, det var inte lite hahha. Nu blev hon riktigt fin och hon tyckte det var såååå skönt. När jag kom hem var det bara till att packa och sen iväg till Ljusdal med Fredde i timmerbilen. Nu är man då hos mamma eftersom det är skola imorgon.

Är varken pepp inför skolan eller allt som skall göras i veckan (redovisningar och tentor bland annat...) men det är väl skönt när veckan är gjord istället då så att säga.

Nu ska jag fixa lite inför imorgon och sen kommer väl något mer inlägg innan det är dags för mig att hoppa i säng.

Hoppas ni mår super!
kram




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0