Har inte tid...


Jag tror jag börjar bli sjuk :O Det är inte alls bra. Jag har inte tid att bli sjuk. Ska köra och sen ska min gamla gymnasiesambo Sandra komma över imorgon och sen till veckan är det skola. Jag kan bli sjuk hösten 2011 typ haha.

 Vet inte vad det är heller.. om det är magsjuka eller bara förkylning? Mått illa hela dagen och haft huvudvärk som kommit och gått under dagen. Hoppas det går över :)

Just nu sitter jag och kollar på Arga snickaren på 5:an och sen blir det Efterlyst på 3:an efter det.

För övrigt har jag blivit sjukt törstig :O Kan man bli det när man är gravid? Jag dricker fan vatten, saft och allt som går att dricka. Börjar bli orolig över att det kan vara diabetes men samtidigt så låg både mitt blodtryck och blodsocker bra så det borde inte vara det heller. Det är kanske bara tillfälligt? :)

Vad gör ni för något då? :)

Postat av: sofie

När jag väntade Liam var jag grymt törstig,drack hela tiden! Bad sköterskan på jobbet ta blodprov men det var bra så ingen gravdiabtes var det,är nog normalt att vara törstig & dom håller ju koll med prover på bvc :) Är nog ingen fara. Var inte lika töstig med Alina men visst drack jag mera än normalt då också. Kram!

2010-04-08 @ 08:47:00
URL: http://snoj.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Sis!

Det är normalt att va törstig när man är gravid, Jag gick upp flera gånger per natt å drack 50cl vatten åt gången!

Jag drack vatten hur mkt som helst, sen blev det bara Ramlösa/Loka som gällde,

Så du behöver inte oroa dig ;)

2010-04-08 @ 22:59:24
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0