Fullt upp

Emma och jag har fullt upp hela dagarna. Vi åker bil och vi gör massa ärenden och idag har vi målat massa på trappen. Det blir HUUUUUR fiiiiint som helst ska ni veta. Dock slänger jag inte in några bilder förrän det är klart ;) Det blir imorgon det. Eller ja, med färgen iaf.. sen har jag beställt hem svarta halkskydd som ska på varje trappsteg så det kommer bli skitsnyggt ska ni veta. Ja ni får se sen... ;)

Nu håller Emma på laga mat till oss. Man tackar ju inte nej till frivillig matlagning hehe. Det blir lasagne vilket jag tror kommer smaka underbart. Passar på en fredag också tycker jag! Efter maten ska jag hoppa i målarkläderna igen och måla det sista innan det är dags för täckfärgen.

Bebis hälsar också, h*n sparkar och har sig nu och det får man väl tolka som att jag ska hälsa ;)

hoppas ni mår bra denna fredag.
puss och kram


Postat av: Marie

Jag drömde härom natten att du fick en underbar dotter :) Så om jag drömmer sann drömmar så får du en dotter haha :)



Hälsa Bebisen tillbaka från mig <3

2010-04-23 @ 19:37:34
URL: http://starmi.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

ja bild vill ja allt se när det är klart :D



sv: ja jag förstår dej. men snart är du där. det går fort ska du se, så ta vara på tiden medans det är "lugnt" :D



jamen det är ju klart, och huvudsaken är ju att barnet är friskt :)

kram

2010-04-23 @ 21:54:33
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

ojoj så du håller igång madde,det är bra det tills bebben kommer.....

Kan tänka mig att trappan blir snygg, vart har du beställt halkskydden det skulle vi åxå behöva härhemma på vår trappa...

kram lolla

2010-04-24 @ 09:19:43
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0