En kväll med syrran, Evelina och Emma

 
Har precis kommit hem från syrran. Konstigt det känns att kunna åka dit själv nu utan Fredde haha. Emma fick iaf köra hem för jag har sådanna foglossningar så ja.. jag kommer knappt ut ur bilen -.-' Men det var trevligt att vara hos syrran. Vi snackade bebisar, gamla minnen och massa annat girltalk.

Nu ska jag tvätta bort sminket och hoppa i säng. Imorgon ska jag till stallet medan Emma är ute och springer (känner att jag inte pallar följa med henne HAHAHAHHAHAAHA ) och sen ska vi väl hitta på något annat på kvällen. Kul att man gör något extra nu varje dag och att det inte blir att man bara sitter hemma hehe :)

God natt på er sötnosar.

Postat av: Linda

Åååh min älskade gullhöna till dotter <3

2010-04-21 @ 20:00:05
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0