En dag med äventyr

Har precis kommit hem från en liten runda igen då. Var först till ICA och skickade iväg massa varor till traderavinnare och sen var jag och Emma ner till Stocka för att hälsa på Karro. Åkte hem och käkade och sen vart det med bilåkande. Åkte ner till förskolan och hälsade på samtidigt som jag lämnade tillbaka en bok och lämnade tidrapporter (hej lön! ) Slutligen blev det ICA igen (hahahah) och nu är vi hemma och väntar in Fredde för att sedan börja med maten.


Hur ser då eftermiddagen/kvällen ut? Vet inte riktigt men jag ska till stallet och vi har hyrt en film (Horsemen...en thriller!). Så det har vi iaf inplanerat. Får se hur mycket tid som finns kvar sedan hehe.

vad pysslar ni med idag då? :)


FILMEN var iaf skitbra tycker jag. Den var inte alls som jag hade förväntat mig och ja oväntat slut och ja... bra helt enkelt :) Tycker verkligen att ni ska se den ifall ni funderar på det. Det som är extra roligt är att det är Jonas Åkerlund som regisserat den och Peter Stormare är med i filmen han också. Den kändes lite svensk ändå ;) haha. Den får faktiskt en 4 av mig då den var otippat bra, bra skådespelare och bra handling. Sen pluspoäng för så mkt svenskt höhö

M M M M M

Postat av: Malin, 22 år BF 6 Juli

ahaaaaaa där ;) haha nu har jag hittat de haha. tack så mkt

2010-04-20 @ 15:11:28
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0