Dumma drömmar.. Bra drömmar...

Det tog ett bra tag innan jag somnade igår och även fast jag var trött så tänkte jag bara på den där j-vla uppkörningen. Hur kunde jag vara så naiv och tro att det skulle gå bra egentligen? haha... Dumma gravidhormoner satte också in. Började tänka att jag var sämst som sagt, att det är klart att jag inte kommer ha körkort någon gång osv... det hjälpte inte direkt haha. Sen drömde jag om uppkörningen.. att den liksom gjordes om och om igen och fick höra de där beslutet hela tiden... Vaknade ganska kallsvettig kan jag säga haha. Jag är fan inte normal.

bebis 1 februari.. ett tag sen nu hehe

Efter att Fredde åkt på jobbet imorse drömde jag däremot något roligare. Drömde att vi hade fått våran bebis. Gick och bar runt på en bebis men vet inte könet ahhaha. Nu längtar man iaf som en galning och det är bara 91 dagar kvar nu. Galet lite :O



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0