Det skulle vara bra med lite lyse...

överoptimistiska jag skulle till att börja måla sovrummet nu såhär på eftermiddagen/kvällen ju. Dock har jag känt mig konstig hela dagen. Vart hängig, trött, frusen, nyst och snorat på. Kännt mig allmänt nere liksom men ändå skulle jag till att börja med sovrummet. Lade ihop sängarna och började sedan att maskera golvet och listorna och så. När jag nu började måla ser jag inte ett skit haha. Lyset är inte det bästa och färgen var nästan lika som grunden i den nuvarande tapeten är vilket gjorde det skitsvårt att se vart jag egentligen målat. Tror jag väntar med det tills imorgon istället. Färgen torkade på ca 2 timmar vilket gör att jag hinner måla två gånger imorgon plus tapetsera. Underbart! (eller snackar optimisten nu igen? )

Vad ska man göra nu istället? Lyssna på kroppen och sova eller döa vid datorn för att inte somna allt för tidigt? hmm...



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0