1 april

Idag är det som bekant 1 april.. har ni lurat någon idag? Jag tänkte luras lite och säga att jag fått körkortet idag men det vågar jag inte haha... då kommer nog karma och äter upp mig levande så det vågar jag inte skoja om HAHAHAHA.. Jag ska nog försöka lura Fredde med något sen men jag har inte riktigt listat ut än vad det blir... får luska i det hehe.

Idag går jag även in i vecka 27 och det är långhelg. Det gick även SKITBRA att köra idag ;) hehe.. Snacka om bra dag hörrni !!!

Uppdaterar lite om vecka 27 om ett litet tag :)

Postat av: Madeleine

folk ser så tydligt på mig när jag luras haha, inte ens någon idé att försöka.



sv: ja det är bra att förändras till det positiva! :)



du får ha det så bra i påsk :)

2010-04-01 @ 18:21:50
URL: http://www.wannabeloved.devote.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0