Vecko Revyns blogawards


Årets blogginspiratör var ett självklart val för mig. Jag läser Bellas blogg nästan varje dag och hon skriver om det mesta som rör livet och inte bara mode eller något som de flesta andra skriver om. Hon står dessutom emot size 0 modet och vågar visa upp sig med en finne eller två i facet. DET är att inspirera


Nevnariens (Elin) blogg är den enda jag läser, har faktskt inte hört talas om de andra tre så därför fick det bli Elin.


Kaxigast är helt klart Kissie.



Jag läser faktiskt bara Carolinas av dessa 4, men gynning är ändå alltid gynning och värd detta pris tycker jag även om de andra 3 tjejerna är superduktiga på vad de gör de med.


Alla dessa tjejer är superduktiga, supersnygga och klär sig superchicht. Dock har jag fastnat mer för Sofis klädstil än de andra. Vet inte varför, men hon känns närmare min stil också än va de andra gör.



Årets nykomling blev utan tvekan Foki för mig. Läser hennes blogg ganska ofta och det finns alltid något nytt, roligt och spännande att läsa om.



Jag har aldrig ens hört talas om de andra tre så Foki fick bli nummer ett i denna kategori också. Dessutom är hon jävligt orginell haha



Även om jag gillar Stina-lee och läser hennes blogg iprincip varje dag så fick de bli bella i denna kategori också. Jag ska rösta på stina-lee från mammas dator tänkte jag ;)

Ni kan också rösta på era favoriter häääär!




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0