skitresultat än en gång !



Idag var det dags för att väga och mäta sig igen (egentligen inte förrän om 2 veckor men jag kunde inte hålla mig haha) och det var inte mkt att hurra för. Shit vad jag HATAR min kropp !! Den är den sämsta jävla kropp som finnes !! Asså jag har BARA gått ner 0,5 kilo på TVÅ VECKOR !!! Asså ni fattar inte hur mkt jag kämpaar varje jävla dag och de visar bara sämsta möjliga resultat hela tiden. Asså 0,5-1 kilo ska man gå ner I VECKAN !!!! Jag tränar varje dag, VARJE DAG !!!! och äter bara nyttiga saker. Varför händer inget? Välkommen till Maddes underbara kropp -.- !! Nej jag tappar tålamodet och jag tappar glöden att orka fortsätta. Jag kommer väga 350 kilo istället snart eftersom jag kommer börja tröstäta hahaha! nej skjut mig please !!

Dock hade jag gått ner 21 cm runt kroppen vilket är helt okej. Dock väger de inte upp den töntiga viktnedgången så ja.. denna dagen började inte bra direkt. Ett stort minus är att jag dessutom ska ner till skolan i veckan. Skjut mig igen !!

Veckans( 2 veckor) resultat:

Hals - 0,5 cm
Överarm - 1 cm (totalt 2 cm eftersom man har två armar)
Underarm - 1 cm
Handled
Bröst - 3 cm 
Under bröstet - 1 cm
Midja - 2,5 cm
Byxlinje
Stussen - 2 cm
Lår skrev - 1 cm (2 cm )
Lår mitten - 2 cm (4 cm)
Lår knä
Vad - 1 cm (2 cm)
Vrist - 0,5 cm (1 cm)

Minus kilo : minst 0,5 kg

nej nu ska jag käka frulle sen träääääääääääna!


Postat av: janni

men eftersom du tränar så flitigt så bygger du muskler, och muskler väger mer än fett så det är säkert därför du inte gått ner så mycket...

2009-09-13 @ 09:58:03
URL: http://jannif.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tror du ska sluta väga dig. Själv "får jag inte" väga mig eftersom jag har så lätt för att bygga muskler, kilona byts liksom bara ut. Nej lita bara på måttbandet istället, det är så lätt att tappa motivationen annars.

2009-09-13 @ 11:09:35
URL: http://mabranu.blogspot.com
Postat av: e

muskler madde, muskler! de väger mer än fett!därför du inte går ner, du tränar=får mer muskler ist för fett.lita på cm ist det gör alltid jag som oxå tränar mkt.

2009-09-13 @ 11:32:17
Postat av: Madeilene

*e: hehe ja jag vet att de väger mer, men jag vill fan gå ner i vikt ändå !! :P *

2009-09-13 @ 14:23:46
URL: http://justmadde.blogg.se/traning
Postat av: Emma Viklund

Tappa inte tålamodet gumman, rätt som det är så rasar det kilon! :) Så kudne det vara för mig iblan.. Ibland visade inte vågen något nytt och som jag kämpade men rätt som det var hade det minstar ett par kilon och det fortsatte.. så det kan vara lite upp och ner ibland.d essutom bygger du ju muskler med...

2009-09-13 @ 14:28:53
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Sara

Kasta vågen och håll dig till måttbandet! :) Det får dig att bli mer motiverad, för när man tränar så ser man mest resultat med måttband :)

Du når ditt mål så småningom, huvudsaken är att du mår bra :)

Lycka till!

2009-09-13 @ 14:52:46
URL: http://sfernstrom.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0