Segstart


Märks att jag vart ifrån bloggen på ett tag. Jag glömde liksom bort bloggen nu på morgonen haha. Jag vaknade vid 9 efter massa mardrömmar och annat tok men eftersom det är fullmåne så borde jag inte vara så förvånad haha. Nu är planen dock att jag ska bege mig ut på en långpromenad med Boyen och mp3n. Har kikat ut en långpromenad som borde ta över en timme vilket blir perfekt haha. Solen lyser och det är underbart väder med andra ord. Kameran åker med så ni vet. I kväll blir det ridning, saknat/saknar Docka som fan så de ska bli mys.

Hoppas ni mår bra sötnosar. Ikväll kommer de mer bilder sen sommarkrysset.

ciaoo ciaoo



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0