Ridning så ryggen smärtar?


Jag är trött och har ont i ryggen haha.
Ingen bra kombo har jag konstaterat! Jag började med att rida Lucky idag och vi hoppade lite hinder. Det är ju sjuuuuukt kul att hoppa hinder men shit vad otränad jag är. Jag är inte riktigt van att behöva driva en häst eftersom Docka är så pass pigg haha så bara det var en utmaning. Sen att stå upp och luta sig framåt över hinderna tar på ryggen. Som om inte en häst var nog så red jag även Docka efteråt. Hoppade inte med henne men det var jobbigt nog att bara rida en till kände jag hehe. Hoppas det blir bättre tills imorgon!

Nu har man dessutom ätit och hunnit med lite bestyr här hemma. Nu väntas lite slappa i soffan och sen bär det av till affären för att inhandla ingredienser till bakning av kärleksmums. Syrran ska förhoppningsvis hjälpa mig för hon är en mästare på att baka kärleksmums! Det var min dag det! Kul? ehm kanske inte men skönt att ta det lungt ;) hehee


Postat av: Emmy

När kmr videoinlägget Madde ? xD hahaha

2009-09-19 @ 15:29:28
URL: http://onlyemmy.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0