När man minst anar det

Jag var helt inne i mitt garderobsbestyr när plötsligt Helena ringer och säger att Tuzze och min lilla Docka är på rymmen! Det var bara till att dra på sig en tröja och cykla ner det. Hittade dem där hon sa att de var (alldeles bakom sin egen hage) och betade gräs helt obestört. Jag tog Tuzze och gick tillbaka mot hagarna. DOCK insåg han då att man kunde slita sig och sticka tillbaka. Jag fick alltså springa in i stallet och hämta hink med havre och ett grimskaft. Andra gången gick det bättre och de följde båda med utan problem tillbaka till stallet. Denna gången släppte jag in dem i stallet så jag och Sofia kunde fixa hagen lite.

Efter det red jag Docka en tur på ca 45 minuter och sen städade jag stallet, fyllde på vatten i alla hagar och lite sånt. Cyklade även hem så nu är man ganska mör. Ska dock inte vila utan ska fortsätta städa och sen hoppa in i duschen. DEN ska jag njuta av må ni tro ;)

Såhär i törstens tider kan det vara gott med något riktigt läskande och jag kan rekomendera denna juice.



det är frukt och bär juice från ICA och innehåller äpple, druvor, passionsfrukt, hallon, apelsin, fläder och guava. Inte alls illa faktiskt haha. Den tycker jag absolut att ni ska smaka (köpa) ifall ni går förbi den i hyllan.


Postat av: Malin

Grattis du har vunnit "Veckans blogg"! Du fick mest röster!

2009-09-25 @ 20:00:35
URL: http://cirene.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0