Mkt att göra


Jag slog upp ögonen prick 09.00
NU snackar vi prick haha. Gjorde ordning frukost, utfodrade djurena och släppte ut Boyen. Sedan startade jag min rosa lilla burk för att jag skulle börja plugga. Råkade dock fastna vid den där satans bloggshoppen -.- hahaha! NU ska jag däremot börja fixa iordning herbariumet. Läre skriva lite saker, artbestämma alla blommorna (det kan ta tid) och så hinna med så mkt som möjligt av det.

Jag måste dessutom rida, packa inför imorgon och helst träna lite ikväll också. Ingen rast ingen ro för mig inte haha


vad händer idag för eran del? :)

Postat av: Carro

du skrev typ att du inte fått en endaste kommentar den dagen, jag skrev att det är vardag för mig..

Ramla poletten ner ? :P

2009-09-03 @ 15:39:12
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0