Långpromenad



 

Madde hann med en långpromenad med Boyen runt byn. Himla nice väder och så skönt att röra på sig i över en timme. Jag är dock inte trött nu nej nej, jag ska rida ikväll också! Är de inte krut i mig så säg ;)


Postat av: sofie

Men du som har hund, går ni aldrig långpromenader annars? Jag går minst tre promenader med min hund varje dag ocg då är minst 1 av dom på över en timme...

2009-09-07 @ 15:30:55
Postat av: lolla

hejsan

Jag har åxå nyss varit på prommis med Dixon, verkligen härligt väder och vet du vad...

Ikväll ska jag även på body pump som jag inte tränat på 2 år kul hoppas jag.

kul att du ska på praktik så kommer vi att träffas

kram lolla

2009-09-07 @ 16:13:58
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Madeilene

*Sofie:



klart att jag går långpromenader :) Jag skriver bara inte ut det varje dag ;) skulle lätt bli lite tråkigt att läsa då *

2009-09-07 @ 16:55:48
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0