God morgon


Morron!
Idag lyser solen och det verkar bli ganska varmt trots slutet på september. Nice säger jag bara! Idag är det ju lördag och det innebär att dagen D för "klassfesten" har kommit. Har bjudit över mina studiekamrater på en liten festkväll. Vi ska dricka massa godricka, äta tacos, spela spel och självklart sjunga singstar! Jag ser verkligen fram emot denna kväll. Inte enbart på grund av att vi ska dricka lite och ha kul men även för att det ska bli intressant att vara med mina studiekamrater som privatpersoner och inte som studenter om ni förstår vad jag menar. Nu blir det inge snack om vilken sal vi ska vara i, vilka läxor vi har eller hur mycket klockan är. Nu blir det massa skratt, lite fylla och eventuellt lite magkramp av en och annan skrattattack. Vem vet :P

Innan det ska jag dock hinna med att slänga lite saker vid sopsorteringen, jag ska hinna till stallet och rida Docka och jag ska hinna damsuga och torka golven (nej jag gjorde inte det igår...) Kommer tiden att räcka? ja de återstår ju att se haha.

Vad ska ni göra idag då? :) hoppas ni har roliga planer ni med.

Postat av: Linda

Nja jag vet inte alls vad jag/vi ska hitta på idag!

Finns inte så mkt å göra. :(

Nu kom tollin hit (jons jobbar kompis) så fårväl se vad som hittas på!! =P



2009-09-26 @ 10:24:33
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0