Borta bra men hemma bäst!


Nu har man äntligen kommit hem (har självklart varit hemma ett tag..) och har faktiskt fått någon slags energi haha. Jag har packeterat upp blommor, slängt i en maskin tvätt och packat upp väskan. Det brukar jag aldrig orka när jag kommit hem haha. Jag har sorterat all post som kommit under veckans gång och jag har packeterat upp allt jag handlade idag på DollarStore. Jag hittade faktiskt rätt mkt där, men det bästa var ju ändå akvarellpapper och akvarellfärg :D Här ska det målas haha!

I kväll blir det lungt här hemma. Ska faktiskt plugga lite (a) hahahha och sen ska jag hänga tvätten när den är klar och bara gosa med mina djur och sedan lägga mig tidigt. Imorgon ska jag nämligen rida två hästar hehe. Ska prova hoppa med Lucky för att ev tävla med honom på söndag. Snabba puckar här va haha men jag tror det kommer gå bra! Hoppas på det iaf.

Vad gör ni själva denna fredag? :) några planer?

kraaaam



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0