Vad ska jag vara?


Nu har man förberett allt inför imorgon i festlokalen. Nu ska vi bara lägga ut de sista imorgon innan alla kommer så är allt klart sen. Det känns bra och snyggt blev det ;) Jag är ganska taggad inför imorgon. Helst hade jag sett att man hade haft halloween typ nästa helg men förstår att det inte går haha. Jag har inte valt kläder eller vad jag ska vara heller. Har inte haft tid att beställa hem något eller gått på stan eftersom jag jobbat hela veckan (och veckor innan det) så ja... det blir som de blir helt enkelt haha!

Jag kommer väl med jeans och tröja och är bella i Twilight?! Funkar det?! hahahaha.

aja det ordnar sig !!
Firar ni halloween? ska ni klä ut er inför någon fest eller så? vad ska ni vara? :)


Postat av: Jennifer

Jag firar inte halloween, har inte gjort det på många år, det enda jag gör är att åka till kyrkogården :)

2009-10-30 @ 19:42:48
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: Karro JL

Du kan ju vara hmm en djävul :P det skulle jag velat vart om jag skulle klä ut mig. haha. eller en häxa kanske :) Ha så skoj ikväll

2009-10-31 @ 12:30:05
URL: http://karolinajl.blogg.se/
Postat av: Madde

Det blir hemmakväll. Pizza och skräckfilmsmaraton! Blir inte så mycket festande idag med den lilla valpen :) Hoppas du får en skoj fest!



Happy Halloween!

2009-10-31 @ 17:22:27
URL: http://tras.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0