Stagedive

Ola har länge velat göra stagedives och nu i lördags gjorde han det hahah!



"det sista jag ser är olafamiljen"

"en gång till"

"en sista gång bara"

HAHAHAHHAHAHAHHA

Postat av: Magdalena

HAHAHAHAAHA vilken jäkla mupp han är! Jag har aldrig sett nån stagediva med huvudet före framlänges, hahaha! :D Ja jag säger då det ;)



Oj, det lät lite otrevligt. Hur ful i mun var folket då? Typiskt att dom inte kan hålla munnen bara.

Ja, han körde även annat, men ljud är ju mest hans grej. Dom andra komikerna körde mer klassika skämt :)

2009-10-12 @ 22:55:49
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: martynaa :D

Hey! You writing a really nice blog about Ola. He is so funny and hot..Ola ofc! I write something in your language...Nar jag hitta den andra Ola...I guess so? :/

Greetings from Poland!

2009-10-13 @ 10:07:44
Postat av: Ola rocks <3

Heeeeej!! Ola är grymm! Å såååååååå snygg (L) Skulläh inte precis tacka nej till honom

(fast jag har poyfriend) <3

2009-10-13 @ 12:39:30
Postat av: Joline

så lätt bäst ;)

2009-10-13 @ 16:00:41
Postat av: Madeilene

* Martynaa: oh thank you ;) but my blog is not totally about ola hehe! *

------------------------------------------

*anonym: hehe ja han e fin ;) *

------------------------------------------

*joline: hehe ja bra nog:D *

2009-10-13 @ 16:53:22
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0