Paket från cdon.com



äntligen lite bra musik till träningen :) Många av dem är nämligen billiga just nu. Bara 49 kronor /skivan (skiva 1-7 tror jag att det var..) så jag passade på :)



råkade bli en till bok som sagt (a) haha. Inte meningen men fick den bara för 19 kronor, då är det klart att man slår till ;) hhe. Hoppas den är bra.



ÄNTLIGEN kan jag se dessa filmer. Bra att man får köpa en dubbeldvd för 69 kronor när man handlat för 200 kronor.


Postat av: lolla

halloj

jag fick åxå paket idag från CDON

två böcker och en cd med Lars Winnwrbäck..

Boken du fick är jättebra jag har läst den

syns i morgon

2009-10-06 @ 21:33:19
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0