Måndag

God morgon, god morgon :)
allt bra med er? själv mår man toppen (börjar känna av lite förkylning men hoppas de försvinner). Är på förskolan nu och väntar på att barnen ska komma in :)

vägde mig och mätte mig imorse MEN jag hittar inte mitt papper som jag skrivit ner alla andra resultat på så jag vet inte exakt hur mkt i vikt och cm jag gått ner. Måste leta vidare när jag kommer hem , annars vet jag inte vad jag ska göra.

DOCK vet jag att jag gått ner lite :) både på kg och cm vilket känns helt underbart hehe. Första veckan förlorade jag 2 kg i vikt och ja, cm återkommer jag med som sagt :)

ha en bra dag allihopa!

kramar

Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Vinn smycken från dyra Tiffany & Co. på bloggen!

Gillar du hästar? - Kika gärna in på min blogg då som är Sveriges tredje största hästblogg!



2010-02-06 @ 11:39:49
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0