Madde rastar

Hejsan läsare!

Nu sitter man här på förskolan och har rast. Skönt att vila huvudet lite hehe. Jag slutar 4 idag så det är en stund kvar men det kommer gå fort idag har jag en känsla av. Så fort jag kommer hem ska jag byta om och dra till stallet för att rida Docka. Sen blir det till att åka hem och träna yoga eller någon annan dvd, duscha och sen snabbt till datorn för att göra lite arbeten.

Hur ser eran torsdag ut då? :)

kramar

Postat av: Jessica

ja precis, och om man ska förbränna fett så ska man inte ge kroppen energi, den ska ta av det som finns har jag för mej. men men. står still på minus 10, har varit slapp och ätit asmycket skit hur länge som hellst, plus varit förkyld 2 (!!!) gånger. men nu är det dags igen! att ta nya tag!

2009-10-01 @ 16:58:45
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0