Fredag 30 oktober


Jag fattar inte vad det är med mig.
Jag som alltid har varit en nattuggla och hatat tidiga mornar. Senaste veckan har jag haft noll problem med att stiga upp vid 6 men jag har däremot lagt mig vid 9 på kvällen. NORMALT? ehm neeeeeej !! Kanske har det med praktiken att göra, kanske är det att det är så mörkt på kvällarna men ljust på morgonen ? jag har ingen aning. Jag vill iaf kunna hålla mig vaken tills 11 på kvällen haha.

Idag är det sista dagen på förskolan. Känns lite konstigt men jag har 1,5 kilometer dit typ och jag jobbar ändå rätt mycket där annars så jag överlever haha.

Idag efter jobbet ska jag, Nattan och Emma fixa i lokalen vi ska ha festen i. Det kommer bli askalas tror jag hehe! Hoppas bara det blir mycket folk och bra stämning så det inte blir massa bråk  och sådant som det lätt kan bli om det är mycket folk. Dessutom ska jag hitta kläder till maskeraden också. Har fan inte ens valt vad jag ska vara ännu (a) hehe! Det ordnar sig

Ha en bra dag sötnosar!



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0