Ola i melodifestivalen 2010


Idag blev det känt att Ola ska vara med i Melodifestivalen 2010 i Övik med låten Unstoppable. Jag vill givetvis dit och jag tror jag kommer att åka ;) Men ja, det kändes verkligen som att Ola skulle sjunga den själv i år. Låten verkar passa honom som handen i handsken!

Jag håller tummarna för honom :)

Postat av: Hanna

Håller med, globen nästa för han!

du som har mer koll på ola än vad jag har, är låten till hans ex Natalie som han sa i förkväll? Trodde Tony hade ett ex som hette Natalie, inte Ola hehe..

Gillar din blogg:)

2009-12-13 @ 11:02:59
Postat av: madde

Hanna: Nja jag tror mer han skojade att låten Unstoppable handlar om hans ex Natalie. I låten Natalie sjunger ju han om att han är kär i henne. Låten är dessutom en "cover" om man vill se det så så han skämtade bara :) Han menar nog att låten i mello är en "uppgradering" eller vad jag ska säga om Natlie :)



tack så mkt för din fina kommentar :) vad glad jag blir hehe

2009-12-13 @ 18:25:15
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0