Illamående


Jag mår inte direkt  super idag. Vaknade vid 10 och mådde superbra. Käkade frukost och började sedan må illa så jag gick och la mig igen och vaknade kring 1 då Fredde hade gjort mat. Käkade och gick sedan och la mig igen. Illamåendet är verkligen på G idag och jag hoppas det försvinner för det är inge trevligt.

Idag är det Idol också. De är väl i Malmö eller Göteborg ikväll om jag inte minns fel va? Jag hoppas iaf att Tove och Erik är i finalen :) Ska ni kolla?

Postat av: Sofie

Usha,illamående är inte roligt :( Men det är bra att må illa när man är gravid sa min barnmorska för då minskar risken konstigt nog för missfall :)

2009-11-27 @ 19:18:23
Postat av: madde

Sofie: nej det är inge roligt. Jaha?`det hade jag ingen aning om :O då kanske jag ska vara glad då?! haha

2009-11-28 @ 14:14:08
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0