Hemma

Nu är man hemma igen! sjukt skönt måste jag säga. Det innebär att man har internet igen haa. Dock mår inte min dator så bra kan man säga. Det knastrar när man trycker på tagenterna och nyss kunde jag inte ens skriva siffror utan det blev ! på 1an och & på 6an och så vidare.. sjukt jobbigt haha

I veckan hare varit onödigt att åka till skolan iaf. Ingenting har jag lärt mig. Inget nödvändigt i mitt arbete iaf känns det som. Dock hände det roligaste igår. Team Ola ringde mig och ville att jag skulle komma till finalen. SJÄLVKLART svarade jag haha. De ringde 2 gånger innan jag till slut svarade (trodde det var försäljare) HAHAHHA men de gav sig inte sa de ;) TACK för det haha!

Nu blir det stockholm och körslaget finalen på lördag med andra ord ;)

ja, det var allt från mig nu. Nu ska jag sova för mkt att hinna med imorgon :)
puss på er

Postat av: lolla

hejsan

sjukt kul måste det kännas

saknar dig här på skolan....

kram lolla

2009-11-13 @ 15:47:53
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0